Gezondheid

Hoe kies je de juiste geest?

Stiltedag mindfulness

Stel jezelf een paar vragen die zullen helpen om je focus voor de dag te intensiveren… Beantwoord deze vragen in je hoofd, denk dan na over de antwoorden en kijk hoe je je voelt. Misschien voel je je energiek en klaar om de dag tegemoet te treden. De situatie onder controle nemen zal je helpen om kalmer te zijn. Je gevoel van welzijn zal toenemen. We kunnen tijd voor onszelf maken in ons drukke leven. De kosten zijn minimaal. We zijn er niet veel tijd aan kwijt.

Wat is je bedoeling voor vandaag?

Wat is belangrijk voor jou? Wat wil je elk doen? Ik wil verzorgd worden. Kies één idee om over na te denken. Merk dan het gevoel op dat je krijgt als je bij vraag twee komt. Waar lijkt dit op? Is de volheid van je lichaam glimlachend van vreugde. Is er licht in je ogen? Hebt u een ontspannen gevoel in uw lichaam? Antwoord met opwinding, dankbaarheid, of waardering voor de gelegenheid. Breng tijd door met het mooie moment. Zie hoe voedend het is. Als je je goed voelt, is dat heerlijk. Als ik in stilte bezig ben? De hele dag zal ik geven en nemen en luisteren. Ik zal een mooie wereld zien. We zullen openstaan om te ontvangen. We zullen weten welk verschil we voor elkaar maken. We zullen ons bewust zijn van elk geluid om ons heen en de vibraties van de wereld zelf voelen. We zullen liefhebben en bemind worden. Met je intentie, tijd en aandacht, kun je je mindfulness veerkracht versterken. Mindfulness beoefening helpt om je uniciteit te ontdekken.

Dieper dan jij en ik, in een grote arena van onzichtbare energie, ligt de verbinding met alles. Wanneer je je hebt afgestemd op het bewustzijn van je liefhebbende kracht, heb je je eeuwige thuis gevonden, je lang en gelukkig leven. Gods liefde is zelf een bron van welzijn. Gedachten komen tot ons met hun eigen energie en hun eigen kracht. Wanneer we mindful en opmerkzaam zijn, zien we geen scheiding tussen onze gedachten en de natuurlijke stroom van de oceaan. Het doel dat je mindful intentie je helpt te bepalen is: U kunt ook tijd doorbrengen in de stille ruimte. Hoor de vogels zingen. Voel de bries op uw huid. Kijk naar de sterren boven de heuvels. Kijk naar het water dat langs het raam stroomt. Luister naar je hartslag. De energie van de stilte verbindt je met God. Leun in en communiceer met de uitgestrektheid van de stilte, het is aan jou om het te vragen. Sta je hart toe te groeien en te ademen. De gelukzaligheid die je zult voelen. Je bereidheid om te vertrouwen op de stroom en je focus aan te passen. Het gevoel dat je meer geïnspireerd raakt en meer doelgericht. De aanwezigheid van God voelen, van binnen en van buiten. Zeggen: Ik heb vrede met de wereld. Mijn intentie voor de dag is om volledig in het lichaam te zijn, één met de vrede en verbondenheid van de geest. Sta open voor je zintuiglijke omgeving. Voel de adem van het universum. Wees je bewust van de schoonheid van stilte in de stilte. Onthoud elke keer dat je je bewustzijn loslaat en jezelf toestaat met de stroom mee te gaan. De dingen zullen zijn waar ze zijn. Door aandacht te schenken aan het heden met het besef dat God heeft dat zal zijn. Je zult je verdiepen in een staat van mindfulness. het combineren van ademhaling, lichaamsbewustzijn, aandacht en actie, in een staat van volledige aanwezigheid, ervaart men zelfbewustzijn en leeft men vanuit een doel. Beoefen de mindfulness dagelijks. Als je de mindfulness niet als ochtendoefening kunt doen, breid het dan uit over de hele dag. Verdiep je ervaring van hoe zou ik kunnen kiezen om te zijn, met de intentie om totale aanwezigheid te vinden – één met het lichaam, bewustzijn, stroom en doel.

Lees meer

Burn out behandeling

Yoga retreat 1 day