Uncategorized

Hoe de symptomen van uw pijn te identificeren?

Persoon Leunend Op De Muur

Begin het proces van alternatieve pijnbehandeling door zoveel mogelijk informatie over uw probleem te verzamelen waartoe u toegang hebt, zodat u erachter kunt komen wat uw pijn werkelijk veroorzaakt. Stel vervolgens een behandelplan op dat alle belangrijke problemen rond uw pijn aanpakt.

1. Vraag een diagnose. Uw arts is uw hoogste prioriteit. Wacht niet tot u pijn voelt om te praten. Praat meteen met uw arts, hoe onbeduidend de pijn ook is. Stel vragen en geef hem of haar volledige informatie over uw symptomen, te beginnen met hoe lang ze al aanwezig zijn, of ze gepaard gaan met andere pijn, zoals hoofdpijn, en welke andere behandelingen zijn geprobeerd.

2. Stel een behandelritme op. De lengte van elk van uw pijnepisodes is belangrijk. Zoek uit hoe lang je tussen de periodes zit. Voor sommigen kunnen wekelijkse of zelfs dagelijkse perioden werken. Dit kan afhangen van uw pijnniveau en wat u op dat moment doet. Voor anderen zijn wekelijkse of dagelijkse perioden het beste.

3. Maak een behandelintegriteitsplan. Nadat u uw examen heeft gehad en weet wat uw pijn veroorzaakt, begint u met het ontwikkelen van een behandelplan. Dit betekent dat u een medicatieschema voor u ontwikkelt. Als u antibiotica moet nemen, zorg er dan voor dat u weet hoeveel pillen u moet innemen en wanneer u ze moet innemen. Na verloop van tijd zal dit uw lichaam helpen zich aan te passen aan de medicijnen en zal het voorkomen dat u zo vaak pijn voelt.

4. Test uw medicijnen. Neem nooit uw medicijnen zonder eerst met uw arts te overleggen. Dit omvat het nemen van uw insuline, bloeddrukmedicatie, verlichting voor rokers, ijzersupplementen, enz.

5. Wees veilig tijdens het invullen van uw medicijnen. Neem nooit een medicijn zonder eerst uw arts te raadplegen om er zeker van te zijn dat het veilig is.

6. Breng uw arts op de hoogte van uw behandelplan. Terwijl u uw medicijnen inneemt, moet u uw arts op de hoogte stellen van wat u doet met betrekking tot uw behandeling. Wat zijn uw dieetbeperkingen? Wat zijn uw risicofactoren voor hartaandoeningen? Uw cijfers zijn erg belangrijk voor uw arts.

7. Eet de juiste maaltijden. Zorg ervoor dat de maaltijden die je thuis bereidt laag in koolhydraten en vet zijn. Vermijd voedingsmiddelen die transvetten en verzadigde vetten bevatten. Zorg voor voldoende eiwitten in je maaltijden. Het kan zijn dat je spieren aan het afbreken zijn.

8. Zorg voor voldoende rust. Je lichaam herstelt zichzelf. Dit helpt de pijn te verminderen en stelt uw lichaam in staat zijn dagelijkse functies voort te zetten.

9. Neem de controle over je emoties. Houd een dagboek bij van hoe je je voelt. Analyseer wat je denkt en voelt. Houd een dagboek bij van gebeurtenissen die u stress of woede bezorgen. Zoek naar patronen.

10. Zet je angsten opzij. Als je je leven laat leiden door je angsten, zullen je problemen dat ook doen. Het is bewezen dat het behandelen van een angst met een oplossing bijna altijd het symptoom vermindert.

11. Identificeer en ga effectief om met stress. Iedereen ervaart stress. Voor sommigen is de stress wat hen op de been houdt. Voor anderen is de stress wat hen in de problemen brengt. Het identificeren van de bron van de stress is de eerste stap naar het beheersen van je emoties. Onderzoek de bron van je gevoelens. Welke dingen veroorzaken jouw stress? Zoek naar de ware oorzaken. Zoek oplossingen op basis van je angsten.

12. Creëer je eigen gezonde geboorteomgeving. Oefen als geboorteprofessional. Als je bevallingsproces niet soepel verloopt, is de kans groot dat je je emoties opkropt. Bevallende moeder zijn kan een grote uitdaging zijn. Er zijn veel manieren om de uitdagingen het hoofd te bieden (inclusief goede professionals natuurlijk).

13. Genees je korrels. Er zijn veel kruiden voor genezing. Zorg ervoor dat u kruiden gebruikt die u tijdens uw hele proces ondersteunen, inclusief diegene die werken met uw endocriene systeem (endocriene systeem is het systeem dat de kritieke lichaamsfuncties van uw lichaam, inclusief geslachtsdrift, redelijk goed reguleert).

Ik hoop dat ik de lezer wat aanwijzingen heb gegeven over hoe de symptomen van hulp bij gezondheid en welzijn kunnen worden geïdentificeerd. Ik ben dankbaar voor uw inbreng.

Als je voor vol leunt, worden je ringen strakker.

Leer je tenen op te trekken als je naar beneden gaat.

Kijk omhoog naar de achterkant van de stoel.

Kijk naar de rugleuning.

Controleer uw voeten op eventuele bijtsporen.

Als uw hiel pijnlijk is of als de achterkant van uw voet pijnlijk is, ga dan niet op die kruk zitten.

Strek die pijnlijke voet. Je zult er versteld van staan ​​hoe voordelig het kan zijn.

Als u acuut bent, kan het nodig zijn dat u een deskundige op het gebied van bevallingsfitness ziet.

Als u niet acuut bent, wilt u misschien contact opnemen met uw arts voor een soort van verlichting.