Sport

Boxing Shorts

Boksschool Amsterdam Wie houdt er niet van om een boks shirt aan te trekken en te vechten? Natuurlijk doe je dat, daarom noemen ze het boksen. Trek een boksbroek aan en je hebt het complete pakket. U kunt naar de sportschool gaan tijdens uw vrije tijd, of de minder bereisde weg nemen. U kunt TV kijken of u kunt in de ring stappen en het echte gevecht aangaan. Wat uw keuze ook is, een boksbroek brengt u naar die speciale plaats voor een intense training en harde tactiek. Hoewel je plezier kunt hebben in de sportschool, is training datgene wat het beste uit mensen naar boven brengt. Mensen, van kinderen tot mannen, kunnen gaan boksen en leren om in vorm te komen zonder uit te puilen. Tegenwoordig zijn boksers slanker en sterker dan vroeger. Dit komt door hun inspannende trainingen en de diëten die zij volgen. Boksers zijn Eat, Sleep, Sleep, en ze zijn niet alleen goed in boksen, maar ook in afvallen. Als ze naar het zwembad gaan, verbranden ze hun calorieën door baantjes te trekken. Dit is geen slechte zaak, aangezien de meeste boksers ook een basketbal of tennisbal in hun workout routines opnemen. Ze trainen ‘s morgens vroeg en ‘s avonds laat. Zij weten dat hard trainen hen goed zal passen en dat hun kleren hen zullen passen zoals zij dat willen. Ze bereiken het gewicht waarvoor ze vechten omdat ze op de prijs uit zijn en niet op de titel. Zij gebruiken de kracht waar zij zo hard voor hebben gewerkt om te ontwikkelen en hun tegenstander zou zwak lijken als het gevecht niet op hun voorwaarden is maar op hun tegenstanders. De intensiteit van de training die boksers moeten doorstaan is niet voor zwakkelingen. Om te beginnen zijn de trainingen bedoeld om de spieren te belasten die tijdens de trainingsroutines zwaar worden gebruikt. Als een bokser zijn spieren verslapt of ze probeert te sparen voor later, kan een ernstige blessure optreden, en een bokser kan de schade niet herstellen als de training eenmaal voorbij is. boksers doen het volgende om de best mogelijke vorm te krijgen. 1. Snelheidstraining: Tijdens deze vorm van training gebruikt een bokser de ring om zijn vaardigheden te oefenen door snelle stoten uit te delen. 2. Krachttraining: Tijdens dit deel van de training verwacht een bokser dat hij zijn kracht van het boven- en onderlichaam gebruikt om hem de kracht te geven zijn tegenstander van zijn voeten te slaan. 3. Snelheidstraining : Tijdens dit deel van de training zal een bokser veel springen en hinkelen om botverpletterende snelheid te ontwikkelen. 4. Training van het uithoudingsvermogen: Dit deel van de training zou bestaan uit een serie jogging herhalingen. 5. Het heffen van gewichten zou de verticale push press omvatten, voer deze uit met de hartslagmonitor om de resultaten te verbeteren. 6. Het lopen van de 40 meter sprint is een ander belangrijk onderdeel van de boksschool. Tijdens deze training kun je het afstemmen op je capaciteiten als bokser. 7. Het gebruik van een speedbox zou de bokser helpen bij het trainen van zijn timing, door hem te dwingen steeds dezelfde timing te gebruiken wanneer hij de box doet. Dit dwingt hem om minder energie te gebruiken bij het stoten of push-punchen. Het is een klassiek voorbeeld van een oefening waarvan iedereen zich bewust is, maar slechts weinigen daadwerkelijk hun hoofd draaien om hem uit te voeren. De box is een eenvoudige machine die gemakkelijk fortuinlijk gefotografeerd kan worden. Lees meer: Boxing Amsterdam Boksen Amsterdam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *